Kuba 28.04-08.05.2016

Salsa w Trynidadzie

02-05-2016

Trynidad zachwycił wszystkich i tylko utwierdził nas w przekonaniu że Kuba to kraj talentów muzycznych i tanecznych. My mieliśmy czas zarówno na muzeum kolonialne miasta, jak i na degustację kolejnych kubańskich pyszności.Nie zabrakło również naszego tańca przy muzyce lokalnego zespołu a na koniec lekcji salsy dla średnio zaawansowanych w specjalnie do tego przeznaczonej szkole. Tu mieliśmy aż 4 bardzo cierpliwych nauczycieli tak więc nikt nie mógł powiedzieć że czegoś nie umie. Ćwiczyliśmy do skutku. Kolacja z pięknym widokiem na miasto a później praktyka salsy w Casa de la Trova i lokalnej dyskotece.

Wróciliśmy do naszych pokoi późno w nocy a jednak wszyscy dzielnie obudzili się na śniadanie. Ruszyliśmy w drogę do rajskiej wyspy pełnej złotych plaż. Zanim jednak tam dotarliśmy, odwiedziliśmy miasto Che - Santa Clara przy okazji odwiedzając jego mauzoleum, muzeum i pole ostatniej najważniejszej bitwy przed obaleniem Batisty. Pozdrawiamy juz z Cayo Santa Maria gdzie nareszcie mamy internet ale przede wszystkim czas na odprężenie:)