Zobacz relacje z wyjazdów do Afryki, Azji i Ameryki - ESTA Travel

Tajlandia II 26.11-14.12.2009

Podróż po kanałach Bangkoku, buddyjskie świątynie

28-11-2009

Dziś wszystkie samochody zniknęły z ulicy, nie ma korka i jedziemy przez "miasto umarłych" w porównaniu z dniem wczorajszym, zaczynamy od wypożyczenia spodni i idziemy do Szmaragdowego Buddy i Pałacu Królewskiego wszędzie wchodzimy; potem podjeżdżamy w tempie błyskawicy do Leżącego Buddy (jesteśmy tak szczęśliwi i mamy tyle szczęścia że nie wrzucamy pieniążków do skarbonek), idziemy piechotką do portu i wsiadamy na łódkę w podróż po kanałach - zaczynamy najpierw od Świątyni Świtu tu wspinamy się po mega stromych stopniach, po zejściu zaczyna się wycieczka kanałem, oglądamy domki itp, chłodek nas ukaja, dopływamy do Muzeum Barek nie zachwycily nas i nie chcemy kupić biletu na foto, dalej płyniemy do restauracji na lunch - chłopaki jedzą ostre chili i w końcu zadowoleni z ostrości.

Po lunchu jedziemy do marmurowej świątyni ma być 30 min jazdy i czas na drzemkę, ale jesteśmy po 13 minutach na miejscu (tacy zaspani wysiadamy z naszego maleńkiego - zwinnego pojazdu) ale są uroczystości wewnątrz i natarczywa pani robi nam zdjęcia, a chwilę potem sprzedaje je jako broszki.
Oglądamy mudry Buddy, drzewka ofiarne z pieniędzy na świątynię i znów z prędkością światła do szlifirni kamieni - tu najbardziej fascynują nas rybki w akwarium, mega fabryka bez ducha tak naprawdę tylko oglądamy film i pijemy colę, jakoś nie ma nastroju nawet na ogladanie.
Wracamy do hotelu. O 19:00 idziemy na kolację z tańcami, a potem do dzielnicy uciech. Jutro nowy dzień, nowy autobus i nowe wyzwania.