Relacje - ESTA Travel

Bali i Singapur, 12-24.03.2014

Ostatnie nurkowanie, powrót na Bali

18-03-2014

Rankiem Maciej nie odpuszcza, schodzi jeszcze na ostatnie nurkowanie przed powrotem. Potem śniadanie i jedziemy na lotnisko. Przed nami powrót do Denpasar, na Bali. Tu zaprzyjaźniony przewodnik i kierowca zabierają nas do Ubud, miasto, które już wielokrotnie rekomendowałam naszym zaprzyjaźnionym turystom a sama nigdy nie miałam okazji tam być. Docieramy do naszego hotelu pokonując pola ryżowe, mnóstwo małych miejscowości, podglądamy lokalne życie bardzo różne od tego co widać wokół kurortów. Nasz pokój nie do końca odpowiada moim wyobrażeniom i dlatego przenosimy się do hotelu - siostry, co okazuje się bardzo dobrym rozwiązaniem. Jesteśmy w samym Ubud, z naszej restauracji rozpościera się przepiękny widok na pola ryżowe i na staw z lotosami, które akurat teraz kwitną. Ubud jawi się jako mekka dla turystów. Przeważają tu goście z Japonii i Australii. W miasteczku mnóstwo sklepików galerii, restauracyjek, kawiarni i bardzo miłych lokali. My starym zwyczajem wypożyczamy skuter i zwiedzamy miasteczko. Trafiamy do jednej z bardziej znanych restauracji i okazuje się, że nie wszystko złoto co się świeci. Samemu jedzeniu nie możemy nic zarzucić ale na ogromną ilość bardzo dobrych opinii mogliśmy spodziewać się czegoś bardziej wykwintnego. Ale Basia nam zasypia, więc może i dobrze się składa, że szybko i blisko. Ale jutro postanawiamy rozejrzeć się lepiej po okolicy. Usypiają nas cykady.