Miejsce Mocy na Bali 14-28.11.2018

Czas na nową przygodę - rafting

18-11-2018

Dobry początek dnia

Zaczynamy tradycyjnie warsztatami z Pauliną i godzinną sesją jogi.

Po śniadaniu część z nas wybiera relaks nad hotelowym basenem, masaże albo zakupy w cudownych sklepikach Ubud. Jednak większość decyduje się na rafting rzeką Ayung.

Jedziemy na rafting

Wyjeżdżamy dosłownie kilkanaście kilometrów od hotelu, do bazy, gdzie ubieramy się w kapoki, dostajemy kaski i wiosła. Schodzimy dość stromo w dół, po licznych schodach, do brzegu rzeki, gdzie dzielimy się na dwa zespoły w dwóch pontonach, wysłuchujemy instrukcji odnośnie komend, jakie mogą paść podczas raftingu od naszego przewodnika i ruszamy.

Co to była za przygoda!

Dziewczyny aż piszczały z radości! Rafting należy do łatwych, pokonujemy na trasie tylko kilka kamiennych stopni, za to przyroda wokół nas, prawdziwa dżungla, zachwyca swoją bujnością i odgłosami.

Wracamy mokre i uśmiechnięte prosto na lunch z widokiem na pola ryżowe.

Popołudnie spędzamy w naszym magicznym hotelu, a wieczorem wybieramy się na kolację do eleganckiej, wegetariańskiej restauracji w Ubud.