Miejsce Mocy Kreta 27.09-4.10.2020

Kalimera Kreta!

27-09-2020

Deszczowy poranek

W niedzielny wczesny poranek Polska żegnała nas strugami deszczu i chłodem. Na szczęście 3 godziny później lato powróciło w pełni okazałości. Wystarczyło tylko wsiąść do samolotu i przenieść się na słoneczną Kretę.

Wesołym „kalimera”, czyli  po grecku „dzień dobry” rozpoczęłyśmy kolejny już wyjazd Miejsce Mocy.

Tym razem wraz z nieustraszoną grupą kobiet wyruszyłyśmy na największą grecką wyspę, czyli Kretę.

Na lotnisku w Chanii

Po krótkich formalnościach na lotnisku w Chanii usiadłyśmy w autobusie i udałyśmy się w kierunku naszego hotelu. Po drodze zachwycałyśmy się widokami, egzotyczną roślinnością  i pięknym ukształtowaniem terenu.

To, co jednak najbardziej nas ucieszyło, to widok Pauliny Młynarskiej czekającej już na nas w hotelu ze słodkimi greckimi przysmakami w ręku oraz wizja wskoczenia do hotelowego basenu.

Siga siga

Szybko umościłyśmy się w pokojach, zjadłyśmy lunch i miałyśmy chwilę dla siebie. Część z nas pływała w morzu i popijała zimne frappe, część wolała miejsce przy basenie, a część odsypiała trudy podroży. Wszystko działo się w rytmie „siga siga”, czyli powooooli, na spokojnie.

Od dzisiaj to nasza życiowa dewiza!

Wprowadzenie do warsztatów Miejsce Mocy

Potem pierwsze spotkanie „w kręgu”, wprowadzenie do warsztatów i uroczysta, przepyszna kolacja w tawernie nieopodal hotelu.

Żyć nie umierać, chwilo trwaj!