Chile i Wyspa Wielkanocna 11-27.03.2024

Lecimy przez Madryt

11-03-2024

Poznań i Warszawa

Nie każda podróż zaczyna się o dobrej porze dla uczestników. I tak jest dzisiaj. Mamy zbiórkę już o 4:15 na lotnisku w Poznaniu, lecimy do Warszawy. Tam po przerwie spotykamy się z resztą grupy, a ostatnie trzy osoby złapiemy podczas przesiadki w Madrycie.

Ale po kolei, bo po gładkim wstępie, wprawnej odprawie nic nie zapowiadało żadnych zakłóceń. Nasz samolot wybitnie punktualnie zaczął kołować i ustawił się do startu na pasie startowym. I tyle by było, bo tak samo szybko jak zaczął, tak samo szybko skończył.

Opóźnienie

Wróciliśmy na pozycję wyjściową i musieliśmy z przyczyn technicznych opuścić maszynę i poczekać na nową. Akcja podstawienia nowego samolotu poszła bardzo sprawnie i ruszyliśmy z trzygodzinnym opóźnieniem.

Madryt

Mieliśmy wystarczający zapas czasu w Madrycie na przesiadkę, ale mieliśmy też swoje plany. Chcieliśmy wyjść na zwiedzanie miasta z lokalnym przewodnikiem. Berlin, który przyleciał o czasie, został odebrany, przewieziony do miasta, a my goniliśmy własny ogon. Za to zwiedzanie było super, dzięki Aleksandrowi wszyscy wpadliśmy w wir zachwytu nad sztuką.

Powitalna kolacja w bardzo hiszpańskim stylu: dobre wino i super tapas.

Tak się zaczyna wielka przygoda!